2012. szeptember 19., szerda

22. fejezet - Ezt nem hiszem el

Sziasztok itt is van a következő fejezet :)
Kellemes olvasást, komikra és pipákra fel :)

Elizabeth szemszög:
Olyan jó volt a barlangban haza se akartam jönni, főleg szerelmem karjaiban és a legjobb barátaimmal..
Teljesen elfelejtettem hogy Damon vámpír, boldog voltam mint még soha, szinte a fellegekben jártam..
Már több mint fél éve itt lakom Mystic Fallsban és gyönyörű hely..
Már akkor tudtam hogy ide kell jönnöm valami furcsa és különös erő vonzzot ide, de talán a sors hogy megismerjem Damont és persze Elenáékat..
Furcsa hogy Elena úgy néz ki mint én, de idővel meg lehet szokni..
Sosem hittem volna hogy vámpírok léteznek mikor anya mesélt róluk..
Most már nincs vissza út mert teljesen belecsöppentem egy természetfeletti világba..
De még mindig nem hagy nyugodni az amit anya mondott az álmomban...
Mikor betöltöm azt az életkort vámpír leszek..
Még is mikor jön el az az idő?
Lehet hogy csak hazugság volt az egész..
Hiányzik anya és apa, de itt van Jenna..
-Kicsim kész vagy?........kiabált be az ajtón Jenna..
+Persze megyek már..
Jenna és én úgy döntöttünk hogy vásárolni megyünk..
Leérve a földszintre Elena sürgött-forgott a konyhában..
-Muszáj elmenned?.......húzott közelebb magához Damon..
Annyira ellenállhatatlan és csak az enyém..
+Megígértem Jennának, de este a tiéd vagyok.....gonoszan elmosolyodtam..
-Nem bírok ellenállni neked, végig simított a gerincemen amitől kirázott a hideg..
Karjaimat a nyaka köré fontam és egymás ajkait kóstolgattuk..
Elenára néztem aki furcsán nézett rám, vajon mi baja van?
-Elizabeth!
+Jól van, jól van megyek már..
Nehezen elváltam tőle majd beültem Jenna mellé és meg sem álltunk a bevásárlóközpontig..

Damon szemszög:
Ismét egy csodás hét, sosem voltam még ilyen boldog még Elenával sem..
Ő mindig eltaszított és játszadozott velem, de Elizabeth őszintén szeret és csak ez számít..
Nem akartam elengedni, a közelemben akartam tartani nehogy elveszítsem..
Hmm este az enyém csábító ajánlat, olyan kábító az illata, itt helyben leteperném de itt van Elena és Jenna..
Annyira finomak és puhák az ajkai, érezni akarom minden percben..
Elvált tőlem majd kiment Jenna után..
Elena idegesen járkált ide- oda, nah mi baja van már megint?
-Mi bajod van?
*Semmi csak Stefan..
-Mit csinált a mókus zabáló?
Leültem a kanapéra Elena pedig mellém, olyan furcsa még sosem láttam ilyennek..
*Stefan mostanában elhanyagol és szinte sosincs itthol..
-Észre sem vettem..
*Mert állandóan Elizabeth-el vagy......fintorodott el..
-Ez igaz és mindennél jobban szeretem......húztam mosolyra a szám..
Zavarban volt mert a kezét bámulta..
-Beszélek az öcsémmel ha szeretnéd......álltam fel a kanapéról de megragadta a kezemet..
Közelebb jött és kezdett kínossá válni..
Mi a franc van vele?
*Damon én szeretnék bevallani valamit, mikor választottam..
-Nem akarok erről beszélni..
*Várj még nem fejeztem be..
Mi lehet ennyire fontos és unalmas?
Leültem és unalmas fejet vágva a kezemre tettem a fejem..
*Hiba volt Stefant választanom..
Még a szám is tátva maradt a meglepődöttségtől..
Komolyan megbánta vagy megint csak játszik velem?
*Azt hittem szeret, de tévedtem mert te többször is megmentettél és ezért hálás vagyok..
Össze voltam zavarodva nem tudtam választani, de ennyi idő elteltével rájöttem hogy téged szeretlek..
Féltékeny vagyok Elizabeth-re mert olyan boldog veled és mint ha magamat látnám..
Sajnálom..
Semmit nem tudtam kinyögni ez tényleg komolyan gondolja pedig azt hittem hülyéskedik..
Ajkaink csak pár centire voltak egymástól..
-Tudom hogy még engem szeretsz, és ezt be is bizonyítom..
Megcsókolt és a régi érzés hatalmába kerített..
Még is mit művelek?
Én Elizabeth-et szeretem nem pedig Elenát, teljesen össze vagyok zavarodva..
Hirtelen nyílt az ajtó..
+Ezt nem hiszem el..
Nem ez nem lehet ő, rögtön szétváltunk...
+Alig voltam távol és ti már rögtön egymásnak estek?
Mondjátok csak régóta van viszonyotok egymással?
-Kérlek Elizabeth hadd magyarázzam meg, ez nem az aminek látszik..
+Nem érdekel, láttam amit láttam és ne próbálj hazudni..
És te.......mutatott Elenára..
Mit képzelsz magadról nem elég neked Stefan?
És azonnal tönkre kell tenni az életemet hmm?
Elizabeth Elena elé sétált és megpofozta..
+Egy kétszínű szajha vagy..
És te...mutatott rám, azt hittem engem szeretsz nem pedig őt..
-Elizabeth.....ragadtam meg a karjánál fogva..
Szemei csillogtak a könnytől és a szívem majd megszakadt hogy így látom..
-Kérlek hallgass meg..
+Eressz el Damon, soha többé nem akarlak látni..
Neh csak azt ne, nem bírnám elviselni ha elhagyna..
-Ne tedd ezt velem.......húztam közelebb magamhoz..
+Bíztam benned, még az életemnél is jobban szeretlek, de ez megbocsáthatatlan..
Nem bírtam tovább, megcsókoltam vágytam rá érezni akartam minden porcikáját, az illata teljesen hatalmába kerített..
Mindennél jobban szeretem és nem fogom elengedni kerüljön bármibe..
Eltolt magától és pofon vágott.....amit meg is érdemeltem..
+Jól jegyezd meg amit most fogok mondani, ezt sosem bocsátam meg neked......törölte le a könnyeit..
A szavai szinte égettek, nem veszíthetem el őt is..
Megérintettem, de elhúzódott..
+Engedj el, ne nyúlj hozzám......mondta fájdalmasan ordítva..
Fájtak a szavai éreztem hogy a könnyeim csípnek de erős maradtam és semmi jelét nem mutattam, mert érezni szívás..
Megfordult majd kiment az ajtón..
-Ezt még megbánod.......fordultam Elena felé..
Elizabeth után mentem aki már a kocsiban volt..
-Várj!
+Hagyj elmenni..
-Nem engedhetlek el téged is.
+Sajnálom  de ezzel a tetteddel örökre elvesztettél..
Beindította a kocsit majd elhajtott..
Nem bírtam elviselni ezt a fájdalmat, csak azt éreztem hogy a lábaim összerogynak és a kezembe temetem az arcom..

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Hát ez nagyon huuu volt, de nagyon tetszett. Megleptél ezzel a fordulattal, hogy Elena ennyire rá merészelt startolni Damonra ráadaásul, hogy ezt Elizabeth is látta :( Nagyon megsajnáltam. Elenát meg megutáltam, de őt alapban sem kedvelem. Remélem, hogy Damon és Elizabeth között tisztázódni fognak a dolgok és újra boldogok lesznek. Valamint a többi fejleményt is várom, ahogy a következő részt is :)

    VálaszTörlés
  2. Szia csajszim <3

    Most végre itt vagyok,és elmondhatom,hogy elolvastam az elmaradt fejiket.Esküszöm,hogy jó érzés volt egyszerre elolvasni.Annyi minden történt,de engem leginkább ez a fejezet ragadott magával.Tudtam,hogy Elena lesz a gonosz csábító,de arra nem számítottam,hogy ilyen módon.Szegény Elizabeth és persze Damon.Vajon mit várhatunk mi még Elenától?És Damontól?Igaz,hogy szereti Elizabethet,de akkor is van egy olyan érzésem,hogy ez csak a kezdete lesz valaminek.Várom a folytatást.
    Puszillak

    VálaszTörlés